fbpx

Megtanulok szöveget írni!

 

Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik abban segítenek, hogy megtanuld a szövegírást.

Ha elolvasod őket, könnyebben fog menni az írás, gyorsabban készülnek el a szövegeid, ráadásul jobbak és hatékonyabbak is lesznek.

Ha az összes blogbejegyzést szeretnéd látni, kattints ide.

Szeretnél még több hasznos tippet?

Megjelent az Írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak 2. kiadása, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…

Hogyan használd a Trellot tartalomtervezésre? – videós tutorial

Már korábban meséltem róla, hogy a Trello az egyik kedvenc eszközöm arra, hogy összegyűjtsem a szerteszaladó ötleteimet, rendszerezzem őket, és magában a tervezésben is sokszor használom. Készítettem egy rövid tutorialt, amiben megmutatom, hogyan csinálom:)...

VENDÉGBLOG – Merre halad az AI?

Az AI szédületes iramban fejlődik, már a múltkori cikkben is utaltam rá, hogy mire befejeztem, addigra a cikk egy része már el is avult:) A nagy igazságok azonban változatlanok, és az alapokkal is érdemes tisztában lenni. Ma egy vendégblogger, Szigeti Zsolt programozó...

Kontent Riszájkling: Nézd meg a webinár felvételét!

Elvesztél az állandó tartalomgyártásban? Minden nap újabb és újabb platformok jelennek meg, és nem tudsz a sok felülettel lépést tartani? Gyere el a Kontent Riszájkling ingyenes webinárra!. A vállalkozásod ugyanúgy mentheted meg, ahogy a Földet is: Újrahasznosítással....

Landing oldal sorozat

Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.

ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?

ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?

A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...

bővebben
3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege

3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege

A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)...

bővebben
2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?

2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?

Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált...

bővebben
1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?

1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?

Mi az a landing oldal? Mi az a sales oldal? Minden szakértőnek megvan a maga vörös posztója, Nagy Piros Gombja, vesszőparipája (ahogy tetszik). Az enyém a landing page és a sales page közti különbség. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes linkek már...

bővebben
1. Landing nélkül mit érek én?

1. Landing nélkül mit érek én?

A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes...

bővebben

Régebbi bejegyzések

3 módszer, hogyan teszteld a marketingszövegeidet

3 módszer, hogyan teszteld a marketingszövegeidet

Minden vállalkozás, más: vannak dolgok, amik általában beválnak, de nem biztos, hogy nálad is működnek. Ezért kell tesztelni! A legtöbb teszt akkor ad reális eredményt, ha jóóó nagy tömeget tudsz az oldalra terelni. 3 egyszerű módszer a tesztelésre: A/B teszt vagy...

bővebben
Ki a te célcsoportod? Ki az én célcsoportom?

Ki a te célcsoportod? Ki az én célcsoportom?

Mi az a célcsoport, és miért fontos a vállalkozásodnak? Nos, a válasz egyszerű: a célcsoport azon emberek halmaza, akiknek szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra, és valószínűleg meg is akarják venni azt, vagy legalábbis kapcsolatba kerülnének veled. Nem...

bővebben
Miért jobb a blog, mint a Facebook?

Miért jobb a blog, mint a Facebook?

Nagyon sokszor kérdezik meg az ügyfeleim/tanítványaim/olvasóim: „Muszáj nekem weboldalt/blogot indítanom? Hiszen ott van a Facebook oldalam*, azon minden megtalálható!" A válasz igen, muszáj, vagy legalábbis erősen ajánlott. Nézzük, hogy miért! *vagy bármely más...

bővebben
ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?

ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?

A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...

bővebben

Inkább mégis kiszerveznéd?

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak