Megtanulok szöveget írni!
Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik abban segítenek, hogy megtanuld a szövegírást.
Ha elolvasod őket, könnyebben fog menni az írás, gyorsabban készülnek el a szövegeid, ráadásul jobbak és hatékonyabbak is lesznek.
Landing oldal sorozat
Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.
ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal 2021-ben?
A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...
3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege
A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)...
2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?
Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált...
1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?
Mi az a landing oldal? Mi az a sales oldal? Minden szakértőnek megvan a maga vörös posztója, Nagy Piros Gombja, vesszőparipája (ahogy tetszik). Az enyém a landing page és a sales page közti különbség. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes linkek már...
1. Landing nélkül mit érek én?
A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes...
Szeretnél még több hasznos tippet?
Megjelent az írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…
Régebbi bejegyzések
Tartalommarketing tervezés a gyakorlatban: saját ESETTANULMÁNY
Neked is probléma kitalálni, mit mikor és hol kommunikálj? Ebben a bejegyzésben lépésről-lépésre bemutatom, hogyan zajlik a tartalommarketing tervezés az én esetemben, és hogyan tudod ezeket a lépéseket a saját vállalkozásodra szabni. Sok vállalkozóhoz hasonlóan nekem...
ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal 2021-ben?
A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...
Így született az Írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozóknak
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy birge, a szövegíró. Birgének már nagyon régi vágya volt, hogy kiadjon egy könyvet, de nem ám akármilyet; olyat, ami vállalkozók százainak teszi majd szebbé az életét! Hogyan?! Hát úgy, hogy a könyvvel együtt ad valamit,...
Hogyan vedd rá az olvasóidat, hogy hosszabb szövegeket is elolvassanak?
Te is hallottad már azt, hogy az emberek ma már nem olvasnak? Hogy fölösleges hosszú szövegeket feltenni a weboldaladra, mert úgysem fogja megnézni senki? Hogy a bejegyzések átlagos hossza legyen csak 300 szó, mert annál több már nem fog eljutni a célcsoport agyáig?...
„A válság miatt most odaadom ingyen!” + videós esettanulmány
Adj-e ingyen dolgokat? A vírus, a bezártság és a válság arra késztetett sok vállalkozót, hogy ingyenes szolgáltatásokkal kedveskedjen a régi és új követőinek. Ingyenes online jógaórák, tanácsadások, letölthető anyagok, és az ingyen-cunami hullámain megjelentek a marketing szakértők is akik azt mondták, hogy ez az egyik legrosszabb dolog, amit tehetsz. Tényleg olyan rossz? Vagy pont, hogy megéri ingyen adni a dolgokat?
Hogyan hat a vállalkozásodra a koronavírus?
Ez NEM egy újabb koronavírus-mindmeghalunk bejegyzés - most abban próbálok segíteni neked, hogyan tartsd fenn a vállalkozásod, ha kitör a katasztrófa. Azt ugyanis már most észre lehet venni, hogy akár kitör itthon a tömeges járvány, akár nem, a jelenlegi...
Hogyan írj bármiről? – „Élőben” Baliról
Frissen hozom neked a nemzetközi tudást, kattints gyorsan! Lauren Coppage marketing szövegíró tartott előadást a Hubudban, Bali egyik közösségi irodájában, és természetesen ott ültem az első sorban, hogy ellessem nektek a hasznosságokat;) Mit tanultam az előadásból?...
4 eszköz, ami segít rendszerezni a blog-ötleteidet
Az interneten jártadban-keltedben biztosan veled is előfordult már, hogy egy izgalmas cikket, infografikát, videót találtál, és rögtön el is határoztad, hogy erről majd te is írsz egy blogot. Aztán persze később fogalmad sem volt, hol is lelted anno az eredetit… A...
Hogyan tegyél (újra) népszerűvé egy régi blogposztot?
Bizonyára te is észrevetted már, hogy amikor kiteszel egy cikket a blogodra, akkor van egy életgörbéje: először senki nem látja, aztán elkezdik felfedezni, egyre többen olvassák, aztán lecseng. Jó esetben jön még rá forgalom a keresőkből, de van olyan, ami pár hónap után már teljesen elhagyatottá válik. Ma arról fogunk beszélgetni, hogyan pörgetheted fel ezeknek a régi, még mindig hasznos bejegyzéseknek a népszerűségét!
Hogyan változtak a keresési szokások…
…és hogyan kell neked igazodnod ehhez? Az elmúlt 10 évben teljesen átalakultak az olvasói, felhasználói és keresési szokások, a legtöbb weboldal mégsem alkalmazkodik hozzájuk. Olvass tovább és megmutatom, mi az, ami egészen másképp működik már – és hogyan...
SEO 2019 – viszlát kulcsszavak!
Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy a kulcsszavak már egyáltalán nem annyira fontosak, mint gondolnád? Mi lenne a reakciód, ha azt a hírt kapnád, hogy a klasszikus SEO-nak leáldozott? Tudod egyáltalán, hogyan keresnek az emberek az interneten 2019-ben? Ebben a cikkben...
Biztos, hogy kész van a blogbejegyzésed?
Gondolkodtál, utánajártál, írtál, szerkesztettél… kész is van a blogbejegyzésed, szuper! De tudtad, hogy ezzel még korántsincs vége a dolognak? Az, hogy mit csinálsz, miután megnyomtad a publikálás gombot, legalább annyit számít, mint az, hogy mit írtál bele a...