Megtanulok szöveget írni!
Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik abban segítenek, hogy megtanuld a szövegírást.
Ha elolvasod őket, könnyebben fog menni az írás, gyorsabban készülnek el a szövegeid, ráadásul jobbak és hatékonyabbak is lesznek.
Szeretnél még több hasznos tippet?
Megjelent az Írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak 2. kiadása, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…
Landing oldal sorozat
Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.
ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?
A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...
3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege
A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)...
2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?
Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált...
1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?
Mi az a landing oldal? Mi az a sales oldal? Minden szakértőnek megvan a maga vörös posztója, Nagy Piros Gombja, vesszőparipája (ahogy tetszik). Az enyém a landing page és a sales page közti különbség. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes linkek már...
1. Landing nélkül mit érek én?
A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes...
Régebbi bejegyzések
AI és ChatGPT… hogyan használd és hogyan NE használd a vállalkozásodban?
Mindenki az AI és a ChatGPT térnyeréséről beszél: félni kell tőle vagy kihasználni? Hogyan hat a szövegíró-piacra? Hogyan hat a marketingre, a vállalkozásokra? Fontos info 1: Az AI hihetetlen ütemben fejlődik, minden nap jelennek meg új eszközök, tippek, trükkök, ezt...
3 módszer, hogyan teszteld a marketingszövegeidet
Minden vállalkozás, más: vannak dolgok, amik általában beválnak, de nem biztos, hogy nálad is működnek. Ezért kell tesztelni! A legtöbb teszt akkor ad reális eredményt, ha jóóó nagy tömeget tudsz az oldalra terelni. 3 egyszerű módszer a tesztelésre: A/B teszt vagy...
Miért fontos a helyesírás? Egyáltalán fontos-e még 2024-ben?
Legyünk őszinték; az okostelefonok és az autocorrect világában már csak az tud makulátlanul helyesen írni minden alkalommal, aki 5 percet tölt el a legegyszerűbb üzenetekkel is. Még én, megrögzött nyelvtannáci is lazábbra veszem a szabályokat a Messengeren – telefonon...
Tutorial: Hogyan készíts 1 havi posztot 10 perc alatt Canvában?
Így készülnek a Birge Webszövegei oldalra a #GYIKkedd és a #péntekimotiváció posztok:) Nem kell hozzá más csak egy Canva regisztráció és egy Excel vagy Google Sheets! https://www.youtube.com/watch?v=Z2kBTNDIr70
Hogyan ne fogyj ki soha a témákból? – Tartalommarketing tervezés egész évre
Új év, új lendület! Ebben a bejegyzésben a tartalommarketing-tervezésről lesz szó, megmutatom, hogyan legyen elég témád az év mind a 12 hónapjára:) A bejegyzéshez egy fiktív vállalkozást fogtam, amelyik kutyakiképzéssel foglalkozik, de természetesen bármilyen más...
Ki a te célcsoportod? Ki az én célcsoportom?
Mi az a célcsoport, és miért fontos a vállalkozásodnak? Nos, a válasz egyszerű: a célcsoport azon emberek halmaza, akiknek szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra, és valószínűleg meg is akarják venni azt, vagy legalábbis kapcsolatba kerülnének veled. Nem...
Miért jobb a blog, mint a Facebook?
Nagyon sokszor kérdezik meg az ügyfeleim/tanítványaim/olvasóim: „Muszáj nekem weboldalt/blogot indítanom? Hiszen ott van a Facebook oldalam*, azon minden megtalálható!" A válasz igen, muszáj, vagy legalábbis erősen ajánlott. Nézzük, hogy miért! *vagy bármely más...
Tartalommarketing tervezés a gyakorlatban: saját ESETTANULMÁNY
Neked is probléma kitalálni, mit mikor és hol kommunikálj? Ebben a bejegyzésben lépésről-lépésre bemutatom, hogyan zajlik a tartalommarketing tervezés az én esetemben, és hogyan tudod ezeket a lépéseket a saját vállalkozásodra szabni. Sok vállalkozóhoz hasonlóan nekem...
ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?
A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...
Így született az Írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozóknak
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy birge, a szövegíró. Birgének már nagyon régi vágya volt, hogy kiadjon egy könyvet, de nem ám akármilyet; olyat, ami vállalkozók százainak teszi majd szebbé az életét! Hogyan?! Hát úgy, hogy a könyvvel együtt ad valamit,...
Hogyan vedd rá az olvasóidat, hogy hosszabb szövegeket is elolvassanak?
Te is hallottad már azt, hogy az emberek ma már nem olvasnak? Hogy fölösleges hosszú szövegeket feltenni a weboldaladra, mert úgysem fogja megnézni senki? Hogy a bejegyzések átlagos hossza legyen csak 300 szó, mert annál több már nem fog eljutni a célcsoport agyáig?...
„A válság miatt most odaadom ingyen!” + videós esettanulmány
Adj-e ingyen dolgokat? A vírus, a bezártság és a válság arra késztetett sok vállalkozót, hogy ingyenes szolgáltatásokkal kedveskedjen a régi és új követőinek. Ingyenes online jógaórák, tanácsadások, letölthető anyagok, és az ingyen-cunami hullámain megjelentek a marketing szakértők is akik azt mondták, hogy ez az egyik legrosszabb dolog, amit tehetsz. Tényleg olyan rossz? Vagy pont, hogy megéri ingyen adni a dolgokat?