fbpx

Elvesztél az állandó tartalomgyártásban? Minden nap újabb és újabb platformok jelennek meg, és nem tudsz a sok felülettel lépést tartani? Gyere el a Kontent Riszájkling ingyenes webinárra!.

A vállalkozásod ugyanúgy mentheted meg, ahogy a Földet is:

Újrahasznosítással.

Február 9-én 16 órakor egy webináron megmutattam, hogyan tudsz egy kontentet több platformra, többször is felhasználni. Ennek a rövidített verzióját a linkre kattintva utólagosan is kérheted.

Egyáltalán mit jelent a Kontent Riszájkling?

A tartalom-újrahasznosítás azt jelenti, hogy egy tartalmat több platformra optimalizálva kevesebb munkával több posztot készíthetsz. Minél több csatornán vagy jelen, annál többet számít, hogy mennyi időt töltesz ezzel.

Tartalom-újrahasznosítás példa

1. 2023 januárban (is) a tartalommarketing  illetve a tartalomtervezés volt a téma, akkor készítettem egy Hogyan ne fogyj ki soha a témákból? – Tartalommarketing tervezés egész évre című blogbejegyzést. Ezt a google is beindexelte, jöttek is a keresőből rá látogatók.

https://webszovegek.hu/tartalommarketing-tervezes-egesz-evre/

2. Ennek a kivonatából csináltam egy Facebook posztot, ami linkelt az eredeti bejegyzésre, ezzel a közösségi médiából forgalmat tereltem az oldalamra.

3. Októberben újra előkerült a téma, akkor készítettem egy Facebook lapozós posztot a főbb lépésekkel, ami kikerült az Instagramra is. Ezek szintén terelték a forgalmat.

4. A lapozós poszt képeiből készítettem egy lapozós TikTok videót is.

4. Januárban mindig aktuális téma az éves tervezés, és tudtam, hogy az év elején szeretnék egy Kontent Riszájkling webinárt tartani, ezért újra elővettem és leporoltam a témát. Nem csak újra megosztottam a posztot, de fel is használtam példaként, és illusztráltam vele, mi a Kontent Riszájkling lényege.

5. Készítettem egy videót a TikTokra, ezúttal hangalámondással.

6. Mindebből készítettem nektek egy bejegyzést a Facebookra, Instagramra, Tiktokra és ide, a blogra:)

Egyetlen blogbejegyzésből 4 csatornán, 6 különböző tartalmat készítettem, és lehetett volna még tovább cifrázni. Nem csak újrahasznosítottam, de stratégiailag felépítettem, hogyan illeszkednek a kommunikációmba, és hogyan tereli a kontent egyik platformról a másikra a követőimet.

Ilyen, és ehhez  hasonló tippeket mutattam a február 9-i Kontent Riszájkling webináron – érdemes megnézned az összefoglalót!

Nézd meg utólag a Kontent Riszájkling webinár összefoglalóját!

...amiben megmutatom, hogyan legyen több tartalmad, kevesebb munkával.

A kulcs a tudatos tervezés és az újrahasznosítás; ezekről kapsz egy 10 perces összefoglalót!

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak