fbpx

Kiszervezem a szövegírást!

Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, illetve azokat, amik abban segítenek, hogy kiszervezd a szövegírást, és hatékonyabbá tedd a marketinged.

Ha az összes blogbejegyzést szeretnéd látni, kattints ide.

Hogyan vedd rá az olvasóidat, hogy hosszabb szövegeket is elolvassanak?

Te is hallottad már azt, hogy az emberek ma már nem olvasnak? Hogy fölösleges hosszú szövegeket feltenni a weboldaladra, mert úgysem fogja megnézni senki? Hogy a bejegyzések átlagos hossza legyen csak 300 szó, mert annál több már nem fog eljutni a célcsoport agyáig?...

“A válság miatt most odaadom ingyen!” + videós esettanulmány

Adj-e ingyen dolgokat? A vírus, a bezártság és a válság arra késztetett sok vállalkozót, hogy ingyenes szolgáltatásokkal kedveskedjen a régi és új követőinek. Ingyenes online jógaórák, tanácsadások, letölthető anyagok, és az ingyen-cunami hullámain megjelentek a marketing szakértők is akik azt mondták, hogy ez az egyik legrosszabb dolog, amit tehetsz. Tényleg olyan rossz? Vagy pont, hogy megéri ingyen adni a dolgokat?

Hogyan hat a vállalkozásodra a koronavírus?

Ez NEM egy újabb koronavírus-mindmeghalunk bejegyzés - most abban próbálok segíteni neked, hogyan tartsd fenn a vállalkozásod, ha kitör a katasztrófa. Azt ugyanis már most észre lehet venni, hogy akár kitör itthon a tömeges járvány, akár nem, a jelenlegi...

Ne maradj le semmiről!

Mindig készülök valami újdonsággal, és előfordulnak fontos változások is a webszövegek életében –

Ha nem akarsz lemaradni, iratkozz fel a hírlevélre!

Konkrétan tudod, hogy mit szeretnél?

Régebbi bejegyzések

“A válság miatt most odaadom ingyen!” + videós esettanulmány

“A válság miatt most odaadom ingyen!” + videós esettanulmány

Adj-e ingyen dolgokat? A vírus, a bezártság és a válság arra késztetett sok vállalkozót, hogy ingyenes szolgáltatásokkal kedveskedjen a régi és új követőinek. Ingyenes online jógaórák, tanácsadások, letölthető anyagok, és az ingyen-cunami hullámain megjelentek a marketing szakértők is akik azt mondták, hogy ez az egyik legrosszabb dolog, amit tehetsz. Tényleg olyan rossz? Vagy pont, hogy megéri ingyen adni a dolgokat?

bővebben
Hogyan hat a vállalkozásodra a koronavírus?

Hogyan hat a vállalkozásodra a koronavírus?

Ez NEM egy újabb koronavírus-mindmeghalunk bejegyzés - most abban próbálok segíteni neked, hogyan tartsd fenn a vállalkozásod, ha kitör a katasztrófa. Azt ugyanis már most észre lehet venni, hogy akár kitör itthon a tömeges járvány, akár nem, a jelenlegi...

bővebben
Hogyan változtak a keresési szokások…

Hogyan változtak a keresési szokások…

…és hogyan kell neked igazodnod ehhez? Az elmúlt 10 évben teljesen átalakultak az olvasói, felhasználói és keresési szokások, a legtöbb weboldal mégsem alkalmazkodik hozzájuk. Olvass tovább és megmutatom, mi az, ami egészen másképp működik már – és hogyan...

bővebben
SEO 2019 – viszlát kulcsszavak!

SEO 2019 – viszlát kulcsszavak!

Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy a kulcsszavak már egyáltalán nem annyira fontosak, mint gondolnád? Mi lenne a reakciód, ha azt a hírt kapnád, hogy a klasszikus SEO-nak leáldozott? Tudod egyáltalán, hogyan keresnek az emberek az interneten 2019-ben? Ebben a cikkben...

bővebben
Mire jó (MÉG) egy szövegíró?

Mire jó (MÉG) egy szövegíró?

A szövegíró szöveget ír. Evidens, ugye? Akkor bízod meg munkával, ha szövegre van szükséged. Kevesen tudják azonban, hogy egy szövegírónak egy csomó egyéb hasznos funkciója is van, akkor is tud segíteni a vállalkozásodban, amikor éppen nem az...

bővebben
Hány karakter a szöveged?

Hány karakter a szöveged?

Mennyi az annyi? 1.200, 2.500, 4.000 karakter… sokaknak semmit nem mondanak ezek a számok. Amikor az ember kitalálja, hogy mit szeretne elmondani a közönségének, általában nem karakterszámban gondolkodik, hanem bekezdésekben, mondatokban, szavakban, oldalakban – ki...

bővebben
Mennyi idő alatt készül el a szöveged?

Mennyi idő alatt készül el a szöveged?

Ez talán a leggyakoribb kérdés, amikor új megkeresést kapok: oké-oké, de mennyi idő alatt készül el a szöveg? Mikorra lesz kész? Nehéz általános választ adni, hiszen teljesen más egy blogbejegyzés, egy facebook poszt, vagy egy weboldal, szövegezése, de azért most...

bővebben
Webszövegek referencia 2019 január

Webszövegek referencia 2019 január

  Boldog új évet, ha még nem találkoztunk, ideje átnézni, mivel telt az év gigantikus hétfője! A legtöbb vállalkozóhoz hasonlóan én is elfoglaltam magam a tervezéssel, ráfeküdtem a fejlesztésekre, de azért nem hanyagoltam el sem a régi, sem az új ügyfeleimet:)...

bővebben
Hogyan spórolj időt kiszervezéssel?

Hogyan spórolj időt kiszervezéssel?

3 tipp, hogy valóban hatékony legyen az együttműködés Minden vállalkozó életében eljön a pillanat, amikor már nem bírja, vagy nem akarja egyedül csinálni a munkát, és elgondolkodik azon, hogy segítséget vesz igénybe. Ilyenkor vagy alkalmazottat vesz fel az adott...

bővebben
Miért NE írj 1 000 szavas termékleírást? Esettanulmány

Miért NE írj 1 000 szavas termékleírást? Esettanulmány

"Szia birge! Klassz a weboldal, amit korábban írtál, de a SEOs azt javasolta, hogy át kellene írni a főoldalt és a termékleírást 1 000 szóra, mert a google mostanában a hosszabb szövegeket szereti." - jött a kérés 1 héten belül 2 különböző ügyféltől is. Természetesen...

bővebben

Landing oldal sorozat

Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.

3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege

3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege

A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)...

bővebben
2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?

2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?

Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált...

bővebben
1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?

1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?

Mi az a landing oldal? Mi az a sales oldal? Minden szakértőnek megvan a maga vörös posztója, Nagy Piros Gombja, vesszőparipája (ahogy tetszik). Az enyém a landing page és a sales page közti különbség. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes linkek már...

bővebben
1. Landing nélkül mit érek én?

1. Landing nélkül mit érek én?

A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes...

bővebben

Inkább mégis megtanulnád?

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak