fbpx

Megtanulok szöveget írni!

 

Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik abban segítenek, hogy megtanuld a szövegírást.

Ha elolvasod őket, könnyebben fog menni az írás, gyorsabban készülnek el a szövegeid, ráadásul jobbak és hatékonyabbak is lesznek.

Ha az összes blogbejegyzést szeretnéd látni, kattints ide.

Ki a te célcsoportod? Ki az én célcsoportom?

Mi az a célcsoport, és miért fontos a vállalkozásodnak? Nos, a válasz egyszerű: a célcsoport azon emberek halmaza, akiknek szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra, és valószínűleg meg is akarják venni azt, vagy legalábbis kapcsolatba kerülnének veled. Nem...

Miért jobb a blog, mint a Facebook?

Nagyon sokszor kérdezik meg az ügyfeleim/tanítványaim/olvasóim: „Muszáj nekem weboldalt/blogot indítanom? Hiszen ott van a Facebook oldalam*, azon minden megtalálható!" A válasz igen, muszáj, vagy legalábbis erősen ajánlott. Nézzük, hogy miért! *vagy bármely más...

Tartalommarketing tervezés a gyakorlatban: saját ESETTANULMÁNY

Neked is probléma kitalálni, mit mikor és hol kommunikálj? Ebben a bejegyzésben lépésről-lépésre bemutatom, hogyan zajlik a tartalommarketing tervezés az én esetemben, és hogyan tudod ezeket a lépéseket a saját vállalkozásodra szabni. Sok vállalkozóhoz hasonlóan nekem...

Landing oldal sorozat

Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Szeretnél még több hasznos tippet?

Megjelent az írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…

Régebbi bejegyzések

Hány karakter a szöveged?

Hány karakter a szöveged?

Mennyi az annyi? 1.200, 2.500, 4.000 karakter… sokaknak semmit nem mondanak ezek a számok. Amikor az ember kitalálja, hogy mit szeretne elmondani a közönségének, általában nem karakterszámban gondolkodik, hanem bekezdésekben, mondatokban, szavakban, oldalakban – ki...

bővebben
Hogyan írj blogposztot* kulcsszóra optimalizálva?

Hogyan írj blogposztot* kulcsszóra optimalizálva?

*Az alábbi cikk bármely más webszöveg megírásában is segít, ha azt szeretnéd, hogy az adott szöveget a Google is szeresse. Kulcsszó kiválasztása, előkészületek, írás, szerkesztés, publikálás – minden, amit a kulcsszóra optimalizált szövegírásról tudni akartál, de soha...

bővebben
Mi köze egy logikai játéknak a vállalkozásodhoz?

Mi köze egy logikai játéknak a vállalkozásodhoz?

A mai bejegyzésben egy kicsit lazább, kicsit vidámabb témával készültem, mert valami azt súgja, hogy most senkinek nincs kedve komolyabb szakmai anyagokkal bíbelődni - beleértve engem is:) Ma arról lesz szó, hogy mi köze az egyszerű, bugyuta kis logikai játékoknak a...

bővebben
Hogyan írj blogbejegyzést 10 perc alatt?

Hogyan írj blogbejegyzést 10 perc alatt?

Ülsz a klavaiatúra felett, rád ragyog a monitor, megnyitva a szövegszerkesztő, vagy a bejegyzésszerkesztő, készen állsz arra, hogy blogot írj... de éppen semmi nem jut eszedbe. Pedig szorít az idő, muszáj lenne írni valamit, és amúgy is ezer dolgod van. SOS megoldás...

bővebben
Teszt a lelke mindennek

Teszt a lelke mindennek

"Hogyan írjál megnyitást/kattintást generáló címsorokat?" „10 címsor, ami garantáltan több vásárlást hoz” „Töltsd le ezt a 10 sablont, és tuti, hogy többen kattintanak a cikkeidre!” Hirdeti sok guru és letölthető anyag. De mi ezekkel a baj? A marketing egy...

bővebben
3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege

3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege

A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)...

bővebben
2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?

2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?

Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált...

bővebben
1. Landing nélkül mit érek én?

1. Landing nélkül mit érek én?

A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes...

bővebben
Blog = tartalommarketing?

Blog = tartalommarketing?

"Igen, van rendszeresen frissülő blogom. Akkor az már tartalommarketing, ugye?" kérdezik olykor a marketingben kevésbé járatos vállalkozók. A válaszom... ...Nem. ...Igen. ...Talán. A "tartalommarketing" kifejezés 2014-ben robbant be igazán a köztudatba, és bár...

bővebben
Kulcsszósűrűség ellenőrzése WordPress-ben és azon túl

Kulcsszósűrűség ellenőrzése WordPress-ben és azon túl

Tegyük fel, hogy túl vagy már a kulcsszókutatáson, és azt is tudod, hogy mi a számodra ideális kulcsszósűrűség. Sőt, már a szöveget is megírtad. És most szeretnéd ellenőrizni, hogy keresőoptimalizáltnak tekinthető-e a szöveged, avagy megfelelő-e a kulcsszósűrűség?...

bővebben
Az ideális kulcsszósűrűség

Az ideális kulcsszósűrűség

 "Tudsz keresőoptimalizált szöveget írni nekem? Milyen arányban használod a kulcsszavakat?" - hangzik el a kérdés gyakran az ügyfelektől. A kulcsszavakat - és azok megfelelő arányát - sokan egyfajta varázslatként képzelik el - ha megfelelő mennyiségben szuszakolják a...

bővebben

Inkább mégis kiszerveznéd?

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak