fbpx

Kiszervezem a szövegírást!

Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, illetve azokat, amik abban segítenek, hogy kiszervezd a szövegírást, és hatékonyabbá tedd a marketinged.

Ha az összes blogbejegyzést szeretnéd látni, kattints ide.

Ki a te célcsoportod? Ki az én célcsoportom?

Mi az a célcsoport, és miért fontos a vállalkozásodnak? Nos, a válasz egyszerű: a célcsoport azon emberek halmaza, akiknek szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra, és valószínűleg meg is akarják venni azt, vagy legalábbis kapcsolatba kerülnének veled. Nem...

Miért jobb a blog, mint a Facebook?

Nagyon sokszor kérdezik meg az ügyfeleim/tanítványaim/olvasóim: „Muszáj nekem weboldalt/blogot indítanom? Hiszen ott van a Facebook oldalam*, azon minden megtalálható!" A válasz igen, muszáj, vagy legalábbis erősen ajánlott. Nézzük, hogy miért! *vagy bármely más...

Tartalommarketing tervezés a gyakorlatban: saját ESETTANULMÁNY

Neked is probléma kitalálni, mit mikor és hol kommunikálj? Ebben a bejegyzésben lépésről-lépésre bemutatom, hogyan zajlik a tartalommarketing tervezés az én esetemben, és hogyan tudod ezeket a lépéseket a saját vállalkozásodra szabni. Sok vállalkozóhoz hasonlóan nekem...

Ne maradj le semmiről!

Mindig készülök valami újdonsággal, és előfordulnak fontos változások is a webszövegek életében –

Ha nem akarsz lemaradni, iratkozz fel a hírlevélre!

Konkrétan tudod, hogy mit szeretnél?

Régebbi bejegyzések

Hány karakter a szöveged?

Hány karakter a szöveged?

Mennyi az annyi? 1.200, 2.500, 4.000 karakter… sokaknak semmit nem mondanak ezek a számok. Amikor az ember kitalálja, hogy mit szeretne elmondani a közönségének, általában nem karakterszámban gondolkodik, hanem bekezdésekben, mondatokban, szavakban, oldalakban – ki...

bővebben
Mennyi idő alatt készül el a szöveged?

Mennyi idő alatt készül el a szöveged?

Ez talán a leggyakoribb kérdés, amikor új megkeresést kapok: oké-oké, de mennyi idő alatt készül el a szöveg? Mikorra lesz kész? Nehéz általános választ adni, hiszen teljesen más egy blogbejegyzés, egy facebook poszt, vagy egy weboldal, szövegezése, de azért most...

bővebben
Webszövegek referencia 2019 január

Webszövegek referencia 2019 január

  Boldog új évet, ha még nem találkoztunk, ideje átnézni, mivel telt az év gigantikus hétfője! A legtöbb vállalkozóhoz hasonlóan én is elfoglaltam magam a tervezéssel, ráfeküdtem a fejlesztésekre, de azért nem hanyagoltam el sem a régi, sem az új ügyfeleimet:)...

bővebben
Hogyan spórolj időt kiszervezéssel?

Hogyan spórolj időt kiszervezéssel?

3 tipp, hogy valóban hatékony legyen az együttműködés Minden vállalkozó életében eljön a pillanat, amikor már nem bírja, vagy nem akarja egyedül csinálni a munkát, és elgondolkodik azon, hogy segítséget vesz igénybe. Ilyenkor vagy alkalmazottat vesz fel az adott...

bővebben
Miért NE írj 1 000 szavas termékleírást? Esettanulmány

Miért NE írj 1 000 szavas termékleírást? Esettanulmány

"Szia birge! Klassz a weboldal, amit korábban írtál, de a SEOs azt javasolta, hogy át kellene írni a főoldalt és a termékleírást 1 000 szóra, mert a google mostanában a hosszabb szövegeket szereti." - jött a kérés 1 héten belül 2 különböző ügyféltől is. Természetesen...

bővebben
Mi köze egy logikai játéknak a vállalkozásodhoz?

Mi köze egy logikai játéknak a vállalkozásodhoz?

A mai bejegyzésben egy kicsit lazább, kicsit vidámabb témával készültem, mert valami azt súgja, hogy most senkinek nincs kedve komolyabb szakmai anyagokkal bíbelődni - beleértve engem is:) Ma arról lesz szó, hogy mi köze az egyszerű, bugyuta kis logikai játékoknak a...

bővebben
Teszt a lelke mindennek

Teszt a lelke mindennek

"Hogyan írjál megnyitást/kattintást generáló címsorokat?" „10 címsor, ami garantáltan több vásárlást hoz” „Töltsd le ezt a 10 sablont, és tuti, hogy többen kattintanak a cikkeidre!” Hirdeti sok guru és letölthető anyag. De mi ezekkel a baj? A marketing egy...

bővebben
Blog = tartalommarketing?

Blog = tartalommarketing?

"Igen, van rendszeresen frissülő blogom. Akkor az már tartalommarketing, ugye?" kérdezik olykor a marketingben kevésbé járatos vállalkozók. A válaszom... ...Nem. ...Igen. ...Talán. A "tartalommarketing" kifejezés 2014-ben robbant be igazán a köztudatba, és bár...

bővebben
Az ideális kulcsszósűrűség

Az ideális kulcsszósűrűség

 "Tudsz keresőoptimalizált szöveget írni nekem? Milyen arányban használod a kulcsszavakat?" - hangzik el a kérdés gyakran az ügyfelektől. A kulcsszavakat - és azok megfelelő arányát - sokan egyfajta varázslatként képzelik el - ha megfelelő mennyiségben szuszakolják a...

bővebben
Időutazás: a marketing szövegírók 12 pontja

Időutazás: a marketing szövegírók 12 pontja

„Én, Nagy Tímea - birge - , a marketing szövegíró szakma képviselője az internet közönségének színe előtt fogadom, hogy minden körülmények között hűséggel szolgálom megrendelőim ügyét. Fogadom, hogy úgy dolgozom és tanulok, hogy megrendelőim hasznos segítője, a...

bővebben

Landing oldal sorozat

Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Inkább mégis megtanulnád?

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak