A jól konvertáló landing/sales oldalak titkai. Szövegezés, design, elrendezés, hirdetések – (majdnem) minden, amit tudni akartál, de nem tudtad megkérdezni.
Ezen az oldalon a landing oldal sorozat bejegyzéseit gyűjtöttem össze, fordított sorrendben; a legfrissebb van legfelül, de ha az átfogó képet szeretnéd látni, érdemes inkább a számozás szerinti sorrendben haladnod.
ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?
A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...
3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege
A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)...
2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?
Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált...
1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?
Mi az a landing oldal? Mi az a sales oldal? Minden szakértőnek megvan a maga vörös posztója, Nagy Piros Gombja, vesszőparipája (ahogy tetszik). Az enyém a landing page és a sales page közti különbség. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes linkek már...
1. Landing nélkül mit érek én?
A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes...
Szeretnél többet tudni a landing oldalakról és a szövegírásról?
Megjelent az írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…
„A könyvben az tetszett, hogy amellett, hogy nagyon gyakorlatias, szórakoztató és motiváló. Mindenképpen kell egy ceruza vagy toll is, ha az ember leül olvasni, mert egy halom ötletet ad, és azokat valahová gyorsan le kell jegyezni. Karácsony után olvastam, ott van az íróasztalomon, hogy bármikor ki tudjam nyitni.”