fbpx

Megtanulok szöveget írni!

 

Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik abban segítenek, hogy megtanuld a szövegírást.

Ha elolvasod őket, könnyebben fog menni az írás, gyorsabban készülnek el a szövegeid, ráadásul jobbak és hatékonyabbak is lesznek.

Ha az összes blogbejegyzést szeretnéd látni, kattints ide.

Ki a te célcsoportod? Ki az én célcsoportom?

Mi az a célcsoport, és miért fontos a vállalkozásodnak? Nos, a válasz egyszerű: a célcsoport azon emberek halmaza, akiknek szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra, és valószínűleg meg is akarják venni azt, vagy legalábbis kapcsolatba kerülnének veled. Nem...

Miért jobb a blog, mint a Facebook?

Nagyon sokszor kérdezik meg az ügyfeleim/tanítványaim/olvasóim: „Muszáj nekem weboldalt/blogot indítanom? Hiszen ott van a Facebook oldalam*, azon minden megtalálható!" A válasz igen, muszáj, vagy legalábbis erősen ajánlott. Nézzük, hogy miért! *vagy bármely más...

Tartalommarketing tervezés a gyakorlatban: saját ESETTANULMÁNY

Neked is probléma kitalálni, mit mikor és hol kommunikálj? Ebben a bejegyzésben lépésről-lépésre bemutatom, hogyan zajlik a tartalommarketing tervezés az én esetemben, és hogyan tudod ezeket a lépéseket a saját vállalkozásodra szabni. Sok vállalkozóhoz hasonlóan nekem...

Landing oldal sorozat

Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Szeretnél még több hasznos tippet?

Megjelent az írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…

Régebbi bejegyzések

A legjobb tanács marketing szövegíráshoz

A legjobb tanács marketing szövegíráshoz

Hogyan írj marketing szövegeket? Ezer apró dolog van, amire oda kell figyelni; AIDA, SEO, formai megjelenés, haszonérvelés... ezekről mind írtam már, és persze van még egy csomó dolog, amiről csak ezután fogok mesélni. De van valami, ami még ezeknél is fontosabb. Az...

bővebben
Szakértői cikk a Kisvállalkozz okosan oldalán

Szakértői cikk a Kisvállalkozz okosan oldalán

  Többször is meséltem arról, hogy mostantól nem csupán a Webszövegek oldalán olvashatsz szövegírási tippeket, de a Kisvállalkozz Okosan oldal szakértői közt is találkozhatsz velem. AdWords-, adózási-, pénzügyi-, és számtalan más szakértő mellett a szövegírásról...

bővebben
SEO tippek szövegíráshoz

SEO tippek szövegíráshoz

Hogyan találjon rád a Google? Milyen a jó SEO? Mennyi kulcsszó kerüljön a szövegbe? A Webszövegek blogján és hírleveleiben már sok szó esett arról, hogy hogyan írj figyelemfelkeltő, érdekes, olvasmányos szöveget, amit szívesen olvasnak az oldalad látogatói, amivel meg...

bővebben
2014 a tartalommarketing éve?

2014 a tartalommarketing éve?

Figyelem! Az alábbi blogbejegyzés nyomokban markáns véleményt tartalmazhat, érzékeny lelkületű marketing-guruknak vagy marketing-gurukat vakon követő olvasóknak csak nagykorú felügyelete mellett ajánlott. Mielőtt elolvasod, tudd, hogy jogodban áll nem egyetérteni és...

bővebben
A haszonérvelésről

A haszonérvelésről

Szövegírás alapjai című sorozatunkban már beszéltünk az AIDA módszerről, az érdeklődés felkeltésének, megtartásának, irányításának "művészetéről", amivel elérheted, hogy szövegeidet megnyissák, végigolvassák és reagáljanak rá az olvasók. Ez a reakció lehet a like gomb...

bővebben
Hogyan kerüld el a profi szövegírók legnagyobb hibáját?

Hogyan kerüld el a profi szövegírók legnagyobb hibáját?

Figyelem! Vendégblogger következik! Úgy döntöttem, hogy mostantól nem csak én írok nektek okosságokat, hanem időről-időre vendégbloggereket is megszólaltatok érdekes témákban. A vendégbloggerek természetesen nem ülnek itt velem szemtől-szemben, hanem az interneten...

bővebben
1 hiba, amit a profi szövegírók is elkövetnek

1 hiba, amit a profi szövegírók is elkövetnek

A jó marketing szövegek írásához két dologra van szükség: érzékre és gyakorlatra. Érzékre, hogy ráérezz, mit kell mondanod, mibe kell csomagolnod az üzenetet, gyakorlatra pedig ahhoz, hogy megtanuld, hogyan kell csomagolni. Szerencsés az, aki érzékkel, tehetséggel...

bővebben
Jó étvágyat!

Jó étvágyat!

"Levegőn érlelt Mangalica sonka szeletkék, balzsamozott kerti zöldség korongokkal és extra szűz olíva olajban pirított rusztikus kenyér falatokkal tálalva." "Szaftos és puha borjú darabkák, lassan főzött piros paprikás és tejfölös mártásban tálalva. Legnépszerűbb...

bővebben
Godzilla esete a kolibrivel, avagy milyen a jó GYIK?

Godzilla esete a kolibrivel, avagy milyen a jó GYIK?

Október negyedikén az állatok világnapja volt és én ebből az alkalomból megígértem a facebookon, hogy ezen a héten az állatokkal fogunk foglalkozni a blogban. Konkrétabban a gyíkkal és a kolibrivel. Köszöntsétek Godzillát, a gyíkot! (Oké, igazából gekkó, de ez most...

bővebben
Pihenj, folytasd tovább!

Pihenj, folytasd tovább!

Amikor az emberből vállalkozó válik, akkor az egyik legnagyobb kihívás, amivel szembe kell néznie, hogy a nap 24 órából áll. Oké, előtte is 24 órából állt és manapság mindenki időhiánnyal küzd, de kezdő vállalkozóként annyi feladat tornyosul előttünk hirtelen, hogy el...

bővebben

Inkább mégis kiszerveznéd?

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak