Kiszervezem a szövegírást!
Hogy ne kelljen hosszasan mazsoláznod, ezen az oldalon kifejezetten azokat a Webszövegek blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, illetve azokat, amik abban segítenek, hogy kiszervezd a szövegírást, és hatékonyabbá tedd a marketinged.
Konkrétan tudod, hogy mit szeretnél?
Ne maradj le semmiről!
Mindig készülök valami újdonsággal, és előfordulnak fontos változások is a Webszövegek életében –
Ha nem akarsz lemaradni, iratkozz fel a hírlevélre!
Régebbi bejegyzések
Hogyan használd a Trellot tartalomtervezésre? – videós tutorial
Már korábban meséltem róla, hogy a Trello az egyik kedvenc eszközöm arra, hogy összegyűjtsem a szerteszaladó ötleteimet, rendszerezzem őket, és magában a tervezésben is sokszor használom. Készítettem egy rövid tutorialt, amiben megmutatom, hogyan csinálom:)...
Márciusi és áprilisi referenciák
Nézzük, mivel foglalkozott a Webszövegek az elmúlt időszakban? Íme egy kis rövid merítés azokból a munkákból, amikre a legbüszkébb vagyok:) (Igen, a referenciák sajnos sokkal ritkábban frissülnek, mint szeretném, de vagy az ügyfelekNEK, vagy az ügyfelekRŐL írok, a...
VENDÉGBLOG – Merre halad az AI?
Az AI szédületes iramban fejlődik, már a múltkori cikkben is utaltam rá, hogy mire befejeztem, addigra a cikk egy része már el is avult:) A nagy igazságok azonban változatlanok, és az alapokkal is érdemes tisztában lenni. Ma egy vendégblogger, Szigeti Zsolt programozó...
Kontent Riszájkling: Nézd meg a webinár felvételét!
Elvesztél az állandó tartalomgyártásban? Minden nap újabb és újabb platformok jelennek meg, és nem tudsz a sok felülettel lépést tartani? Gyere el a Kontent Riszájkling ingyenes webinárra!. A vállalkozásod ugyanúgy mentheted meg, ahogy a Földet is: Újrahasznosítással....
KonferenciaszezON, avagy ilyen volt a Home Staging és a Marketing Évtervező konferencia
Milyen volt két hét alatt két konferencián is részt venni? Nagyon jó. Nagyon inspiráló. Nagyon fárasztó😊 Még mindig a hatása alatt vagyok, zsong a fejem, és próbálom rendszerezni a gondolataim – no meg a jegyzeteim, a begyűjtött infokat, névjegykártyákat,...
Szeptember-októberi referenciák 2023
„Hogyan írsz? Milyen témákkal foglalkozol? Mivel tudlak megbízni?” – kérdezik gyakran. Örömmel jelentem, hogy újraindul a Webszövegek referencia rovata, itt tudsz szemezgetni csapatunk legfrissebb írásaiból! 2023. szeptember-októberi referenciák: Cikkek és...
AI és ChatGPT… hogyan használd és hogyan NE használd a vállalkozásodban?
Mindenki az AI és a ChatGPT térnyeréséről beszél: félni kell tőle vagy kihasználni? Hogyan hat a szövegíró-piacra? Hogyan hat a marketingre, a vállalkozásokra? Fontos info 1: Az AI hihetetlen ütemben fejlődik, minden nap jelennek meg új eszközök, tippek, trükkök, ezt...
Miért fontos a helyesírás? Egyáltalán fontos-e még 2024-ben?
Legyünk őszinték; az okostelefonok és az autocorrect világában már csak az tud makulátlanul helyesen írni minden alkalommal, aki 5 percet tölt el a legegyszerűbb üzenetekkel is. Még én, megrögzött nyelvtannáci is lazábbra veszem a szabályokat a Messengeren – telefonon...
Tutorial: Hogyan készíts 1 havi posztot 10 perc alatt Canvában?
Így készülnek a Birge Webszövegei oldalra a #GYIKkedd és a #péntekimotiváció posztok:) Nem kell hozzá más csak egy Canva regisztráció és egy Excel vagy Google Sheets! https://www.youtube.com/watch?v=Z2kBTNDIr70
Hogyan tervezek neked tartalommarketinget?
Az utóbbi időben gyakran felmerült ez a kérdés, hogyan zajlik a tartalommarketing tervezés, és mik kellenek hozzá, szóval nézzük a lépéseket:) 0. A brief Minden egyes együttműködés, minden szövegírási- illetve marketingfeladat nálam egy brief kitöltésével kezdődik. Az...
Hogyan ne fogyj ki soha a témákból? – Tartalommarketing tervezés egész évre
Új év, új lendület! Ebben a bejegyzésben a tartalommarketing-tervezésről lesz szó, megmutatom, hogyan legyen elég témád az év mind a 12 hónapjára:) A bejegyzéshez egy fiktív vállalkozást fogtam, amelyik kutyakiképzéssel foglalkozik, de természetesen bármilyen más...
Ki a te célcsoportod? Ki az én célcsoportom?
Mi az a célcsoport, és miért fontos a vállalkozásodnak? Nos, a válasz egyszerű: a célcsoport azon emberek halmaza, akiknek szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra, és valószínűleg meg is akarják venni azt, vagy legalábbis kapcsolatba kerülnének veled. Nem...
Landing oldal sorozat
Itt azokat a blogbejegyzéseket gyűjtöttem össze, amik konkrétan a landing- illetve sales oldalak elkészítésében segítenek.
ESETTANULMÁNY: Milyen egy ütős sales oldal?
A korábbi, sales oldalas posztokban már sokat írtam arról, mi kell ahhoz, hogy egy landing oldal igazán sikeres legyen, most pedig szeretnék élveboncolni néhányat az aktuális, 2020-2021-es oldalak közül. Az interneten nagyon sok „A … év legjobb landing oldalai” cikket...
3. Milyen a jó landing oldal? A sales oldal szövege
A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)...
2. Milyen a jó sales-, vagy landing oldal?
Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált...
1. Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?
Mi az a landing oldal? Mi az a sales oldal? Minden szakértőnek megvan a maga vörös posztója, Nagy Piros Gombja, vesszőparipája (ahogy tetszik). Az enyém a landing page és a sales page közti különbség. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes linkek már...
1. Landing nélkül mit érek én?
A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ez a bejegyzés régebbi, ezért előfordulhat, hogy egyes...