Hogyan írj blogbejegyzést 10 perc alatt?

Hogyan írj blogbejegyzést 10 perc alatt?

Ülsz a klavaiatúra felett, rád ragyog a monitor, megnyitva a szövegszerkesztő, vagy a bejegyzésszerkesztő, készen állsz arra, hogy blogot írj… de éppen semmi nem jut eszedbe. Pedig szorít az idő, muszáj lenne írni valamit, és amúgy is ezer dolgod van. SOS megoldás kell. Mondjuk… 10 percen belül. Korábban már írtam arról, mit tegyél, ha nem […]

Read More

Megjelent az első könyvem!

Post Image

“Milyen szövegeket tudsz írni?” “Angolul is tudnál írni nekem?” “Nemzetközi piacra készülök, tudsz ebben segíteni?” Sokszor kérdezik tőlem a fentieket, és most itt a ragyogó alkalom, hogy az összes felmerülő kérdést egyszerre megválaszoljam. Most zárult le ugyanis az 1. szakasza egy rendhagyó projectnek: megjelent az 1. könyv, amit teljes egészében én írtam! Emlékeztetőül: korábban már közreműködtem […]

Read More

Teszt a lelke mindennek

“Hogyan írjál megnyitást/kattintást generáló címsorokat?” „10 címsor, ami garantáltan több vásárlást hoz” „Töltsd le ezt a 10 sablont, és tuti, hogy többen kattintanak a cikkeidre!” Hirdeti sok guru és letölthető anyag. De mi ezekkel a baj? A marketing egy tesztelhető, mérhető dolog. Teljesen evidens, hogy egy címsor több kattintást hozott, vagy nem. Simán össze tudod […]

Read More

Milyen a jó landing oldal? 2. rész: a sales oldal szövege

Post Image

A legutóbbi cikkben azt boncolgattuk, hogy hogyan is néz ki az igazán hatékony landing- és sales oldal; mi különbözteti meg az általános aloldaltól. A mai bejegyzésben pedig beszélgessünk egy kicsit arról, hogy mire figyelj oda, amikor megírod a sales oldal szövegét:)

Read More

Milyen a jó sales-, vagy landing oldal? 1. rész

Milyen a jó landing oldal, vagy sales oldal? Jósága elsősorban abban mérhető, hogy jól konvertál: ha a vásárlási vagy feliratkozási arány 100%, akkor teljesen mindegy, hogy milyenek rajta a képek, vagy hogy vannak-e linkek a szövegben. Van azonban néhány bevált technika, ami nagy általánosságban segít a landing oldalak hatékonyságának növelésében. A mai bejegyzés az egyszerűbb […]

Read More

Landing oldal vs. sales oldal – mi a különbség?

Mi az a landing oldal? Mi az a sales oldal? Minden szakértőnek megvan a maga vörös posztója, Nagy Piros Gombja, vesszőparipája (ahogy tetszik). Az enyém a landing page és a sales page közti különbség. Mi az a landing oldal? A landing oldal, landing page vagy érkeztető oldal (ritkábban: landoló oldal) jelentése pont az, amit a […]

Read More

Landing nélkül mit érek én?

A HVG.hu oldalán találtam a cikket, ami arról szólt, hogy a magyar KKV szektorban is egyre többen használják a Facebook- illetve az Adwords hirdetéseket, de természetesen az sem ritka, hogy a kettőt egyszerre. Ebben persze nincs semmi meglepő, valószínűleg te vállalkozóként szintén használod valamelyik felületet, ugye? Tőlem is gyakran kérnek facebook- vagy google hirdetéseket, bár […]

Read More

Blog = tartalommarketing?

“Igen, van rendszeresen frissülő blogom. Akkor az már tartalommarketing, ugye?” kérdezik olykor a marketingben kevésbé járatos vállalkozók. A válaszom…

Read More

Kulcsszósűrűség ellenőrzése WordPress-ben és azon túl

Tegyük fel, hogy túl vagy már a kulcsszókutatáson, és azt is tudod, hogy mi a számodra ideális kulcsszósűrűség. Sőt, már a szöveget is megírtad. És most szeretnéd ellenőrizni, hogy keresőoptimalizáltnak tekinthető-e a szöveged, avagy megfelelő-e a kulcsszósűrűség? Erre két lehetőséged van: WordPress-es honlapok esetében pofonegyszerű a megoldás, de igazából bármelyik szövegszerkesztő képes elárulni neked, hogy hány kulcsszót használtál. […]

Read More

Könyv Kihívás vállalkozóknak 2015 – 1. forduló tanulságok

Véget ért a Könyv Kihívás első fordulója, a nyertes egy több mint 120 ezer forintos vállalkozói ajándékcsomag boldog tulajdonosa lett. De igazából nem csak ő, hanem minden résztvevő nyerhetett: tapasztalatot, egy új “szemüveget”, és jobb marketing szövegeket és persze egy csomó olvasmányélményt. Összegyűjtöttem egy rövid infografikán az első forduló tapasztalatait: kattints, nézd meg és ne […]

Read More