Birge, nagyon klassz a mai hírleveled (a házi feladatot most bojkottálom, de az is tetszik)!

Nekem is nagyon tetszett! Ezerrel kerestem a like gombot, hogy nyomogassam, csak nem találtam. Az időzítés is tökéletes volt. És persze a gyomrom is korog!

Én egyenlőre azért bojkottáltam, mert nem tudok olyan jót írni, mint Te. Azért is írtam, hogy jól feladtad a leckét.

Ilyen üzeneteket kaptam a legutóbbi blogbejegyzés után:)
Te olvastad már?
Itt találod.
A házi feladatot megírni sem késő még!

De mivel olyan sokan panaszkodtatok, hogy túl nehéz a házi feladat, úgy döntöttem, hogy valakit meglepek.

Nem hirdettem nyereményjátékot, nem szóltam előre senkinek, egyszerűen csak meg szeretném ajándékozni a leghűségesebb, legkedvesebb hírlevélolvasómat:)

Szóval (és most ide nekem a dobpergést)

Gratulálok Pap Ágnes!

Te nyitottad meg a legtöbb hírlevelet, te kattintottál a legtöbbször, te olvastál engem a legtöbbet:)
Nem én vagyok a Big Brother, a hírlevélszoftverem szerencsére okosabb nálam és számon tartja az ilyesmit.

Nyereményként megcsinálom helyetted a házi feladatodat:)

Válaszd ki azt a termékleírást, amit a legmacerásabbnak érzel, ami valahogy sehogy nem jó, vagy amit a legkevesebben vesznek, vagy… amelyiket csak akarod!
Lényeg az, hogy egyetlen termékről legyen szó.
Tehát nem egy egész sales oldal, “csak” egy termékleírás:)

Küldd el nekem emailben és kapsz helyette egy csilli-villi, étvágy- és vásárlásgerjesztő újat!

Gratulálok!

Nem nyertél? Ne búsulj, legyél továbbra is hűséges olvasó itt a blogon, a Facebookon, a hírlevélben, legyél aktív, olvass, lájkolj, kommentelj, ossz meg, hiszen lehet, hogy máskor is lesz ilyen spontán ajándékozhatnékom;)

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak