Talán ez a leggyakrabban felmerülő, és az egyik legnehezebbnek tűnő kérdés, amikor az ember elkezdi weboldalát építgetni. Mert az üres weboldal elég uncsi lesz egy idő után, és marketingértéke is csekély:-)
A válasz jóval egyszerűbb, mint hinnéd.
Bármiről.
Ha az ember elég sokat gondolkodik a szakmájának fortélyain, ha ismeri célcsoportja igényeit, az őket foglalkoztató kérdéseket, előbb- utóbb mindenben talál valami hasznosíthatót. Ez a közvetlen környezete számára néha kissé idegesítő lehet (bizonyára mindannyian ismerjük a „neked mindig csak a munkán jár az eszed” jellegű kifakadásokat), de az írás során nagyon hasznos. Láttam én már vállalkozós bejegyzést, melyet egy idegesítő macska ihletett, személyes márkát Brad Pitt után szabadon, de az én családom és baráti köröm is rendszeresen ismer magára különféle szövegeimben.
Ne félj szabadon asszociálni; ettől leszel más, vagyis megjegyezhető!
Ha van kedved játszani, írd a kommentek közé, hogy hogyan tudnád a szakmádhoz kötni mondjuk a… mogyoróvessző szót.
Kezdem én: „Ha hagyod szárnyalni a fantáziád, akár egy mogyoróvessző is lehet következő blogbejegyzésed kiinduló gondolata.”