Az Írd meg magad! könyv kapcsán nagyon fontos, hogy ez nem csak egy anyag, amit egyszer kinyomtattam, aztán árulom, mint a búcsúban. Nagyon fontos számomra az utóélete is, mindig igyekszem beszélgetni az olvasókkal, és szorgalmasan gyűjteni a visszajelzéseket, válaszolni a kérdéseikre, segíteni őket a szövegírás néha rögös, néha sima útjain:)
Néhány véleményt itt is olvashatsz
Nem is oly’ rég azonban olyan hosszú és részletes visszajelzést kaptam, hogy úgy érzem, ez megér egy egész bejegyzést! Úgyhogy ezennel átadom a szót Szigeti Zsoltnak:
„Elkezdtem olvasni, a stílusa sziporkázó”
2010-2016 között elég sok marketinges könyvet, e-book-ot, hang- és videó anyagot megvettem, elolvastam, megnéztem, meghallgattam. Elmentem marketing konferenciákra. Kíváncsi voltam, hogy milyen újdonságot tudsz leírni a könyvben, amit mások esetleg nem?

Hiszen a marketing az marketing. (A rántott hús sütését is minden szakácskönyvben ugyanúgy tanítják.)
Lényegében ugyanazokról a lépésekről van szó ebben a könyvben is, amiről annak idején hallottam. De a nagy különbség, hogy itt egy könyvben találom meg azt, amit 10 évvel ezelőtt több szerzőtől, több nézőpontból és több stílusból kellett „összecsipegetnem”.
Ebben a könyvben viszont ugyanaz a szórakoztató stílus, de ugyanakkor komoly szakmai tudás van minden témánál.
Nagyon szemléletesen, az alapoktól magyarázod el az összefüggéseket, és nem veszed természetesnek, hogy az olvasó azt már tudja. De ennek ellenére nem éreztem azt sem, hogy túlmagyaráznád a dolgokat. Pont annyi információ, amennyi számomra szükséges. Egy kis só, egy kis bors. Mindenből csak éppen annyi, amennyire szükség van. Ráadásul a nyelvezete kifejezetten szórakoztató, mint egy regény.
Az „Egymondatosok” rész pedig nagyon ötletes és hasznos. Eddig ilyen megoldással még nem találkoztam. (De az is lehet, hogy eddig nem a megfelelő könyveket olvastam, és azért nem találkoztam ezzel a megoldással). Így sokkal könnyebben megtalálok utólag olyan részeket a könyvben, amire emlékszem, hogy olvastam, csak azt nem tudom már, hogy melyik fejezetben volt.
Ez a könyv – a szakmai tudáson túl – tele van odafigyeléssel és törődéssel.
Nem csak össze lett dobva, hanem jól átgondolt, kidolgozott.
Tetszik a szöveged, nekem ez a stílus nagyon bejön!
Haladok tovább. Most már nem csak a stílusa, hanem a hozzáértése is egyre jobban lenyűgöz.
Nem csak az elméleti, hanem a gyakorlati tudása is érezhető. Egyre komolyabb témákat boncolgat, ráadásul egyszerűen és érthetően mutatja meg az egyes témák közötti összefüggéseket.
A végére pedig kiderül, hogy bár Birge még nagyon fiatal, viszont szakmailag már „öreg róka”, komoly marketing szakember, üzletasszony.
A könyv címe viszont megtévesztő

Ez a könyv nem csak szövegírásról, hanem marketingről, összefüggésekről, és stratégiáról is szól. Írtam, hogy a marketinggel kapcsolatos információimat 10 évvel ezelőtt több szerzőtől, több nézőpontból és több stílusból „csipegettem össze”. Most, a könyv olvasásakor jöttem rá, hogy ezek a külön-külön megszerzett információk nálam nem álltak össze egy tudássá, mert nem láttam az egyes részek között az összefüggéseket. Te most rendet raktál a fejemben (már amennyire lehet 😉 és rendszerezted az információimat.
Azt még túlzás lenne állítanom, hogy ez nálam már tudás, de annyit már látok, hogy a régi weboldalam nem jó. Ezért eljutottam arra a pontra, hogy a régi oldalt, a régi tartalommal együtt kidobtam.
Ráadásul nem is szöveggel volt a nagy gondom (ami miatt vettem ezt a könyvet), mert annak nagyrészét újra fel tudom használni, hanem az oldal logikai, stratégiai felépítése nem volt jó. (nagyon nem) Erre azután jöttem rá, miután más megvilágításba helyezted a sales és a landing oldalakkal kapcsolatos eddigi ismereteimet.
Ezért egy új design-al, egy teljesen új logikai felépítéssel és tartalommal szeptember 1.- től már az új oldal él, de most még csak minimális tartalommal. Ekkora átalakítást eredetileg nem terveztem, jól megdolgoztattál. 😉
Nekem most sokkal jobban tetszik az oldal.”
Szigeti Zsolt
www.ugyviteliszoftverek.com
