„Én, Nagy Tímea – birge – , a marketing szövegíró szakma képviselője az internet közönségének színe előtt fogadom, hogy minden körülmények között hűséggel szolgálom megrendelőim ügyét.
Fogadom, hogy úgy dolgozom és tanulok, hogy megrendelőim hasznos segítője, a sikeres és hatékony marketing szövegek szövegírója legyek.”
Egy blogbejegyzés kapcsán került a kezembe az úttörők 12 pontja és bár én magam sosem voltam úttörő (csak cserkész, de a 10 cserkésztörvénnyel nem lehet ilyet játszani:)), de megihletődtem és gondoltam megírom a saját, szövegírós verziómat.
Szóval én, Nagy Tímea – birge – az internet közönségének színe előtt fogadalmat teszek az alábbiakra:
- A marketing szövegíró hű szolgálója megbízójának, felelősséggel dolgozik érte, hogy az elkészült szövegek hatékonyak legyenek, olvasást, kattintást, lájkot és vásárlást generáljanak.
- A marketing szövegíró szövegeivel építi az olvasók bizalmát, védi megbízóinak becsületét.
- A marketing szövegíró szorgalmasan, folyamatosan tanul és a marketing eszköztár minél teljesebb megismerésére törekszik, hogy ügyfeleinek a lehető legtöbbet segíthesse.
- A marketing szövegíró ahol tud, segít megbízója bevételeinek növelésében a marketing szövegek segítségével.
- A marketing szövegíró igazat mond és igazságosan cselekszik, megbízóival szemben mindig őszinte, hiszen tudja, hogy nem csak a szövegnek, de a körítésnek és a terméknek is jónak kell lennie ahhoz, hogy eladásokat generáljon.
- A marketing szövegíró tiszteli megrendelőit, ügyfeleit és az ő olvasóközönségüket.
- A marketing szövegíró becsületes szolgáltató, aki csak olyan termékek vagy szolgáltatások hirdetését vállalja, amiben maga is hinni tud, mert tudja, hogy a kételkedve nem lehet jó szövegeket írni.
- A marketing szövegíró felkészült és jól képzett, mindig tudása legjavát nyújtja.
- A marketing szövegíró értékeli mindazon segítséget, „alapanyagokat”, amit a megbízójától kap, hogy jobban dolgozzon.
- A marketing szövegíró edzi testét és óvja egészségét, hogy a betegség ne állhasson a határidők teljesítésének útjába.
- A marketing szövegíró úgy dolgozik, hogy méltó legyen a szövegírással megkeresett tiszteletdíjára.
Te sem voltál úttörő?
Vagy voltál, de szerencsére már régen volt?
Kattints ide és olvasd el az eredetit: az úttörők 12 pontját!
Te milyen fogadalmakat tennél saját szakmádon belül?