fbpx

Minden vállalkozás, más: vannak dolgok, amik általában beválnak, de nem biztos, hogy nálad is működnek. Ezért kell tesztelni!

A legtöbb teszt akkor ad reális eredményt, ha jóóó nagy tömeget tudsz az oldalra terelni.

írdmegmagad_könyv_Mockup_04

Szeretnél még többet tanulni a szövegírásról?

Megjelent az írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…

3 egyszerű módszer a tesztelésre:

  1. A/B teszt vagy split teszt:
    Készíts legalább 2 verziót,és intézd úgy a dolgot, hogy mindkettő nagyjából azonos forgalmat kapjon.
  2. Hőtérképes elemzés, klikkelések nyomon követése & egyéb hardcore tesztek
    Professzionális tesztek, amikkel gyakorlatilag mindent megtudhatsz a látogatóidról. 3.
  3. A klasszikus “teszt”:
    Google Analytics

Nem csak egy módszert használhatsz, sőt! Minél többet tudsz meg a látogatóidról, annál jobbak lesznek a konverzióid!

Ez a videó csak egy kivonat, a teljes bejegyzést itt olvashatod:

Ahol a figyelemfelkeltő, ellenállhatatlan, hatékony webszövegek születnek.

Szolgáltatások

  • Marketing szövegírás
  • Tartalommarketing
  • Keresőoptimalizálás
  • Sales oldalak