Minden vállalkozás, más: vannak dolgok, amik általában beválnak, de nem biztos, hogy nálad is működnek. Ezért kell tesztelni!
A legtöbb teszt akkor ad reális eredményt, ha jóóó nagy tömeget tudsz az oldalra terelni.
Szeretnél még többet tanulni a szövegírásról?
Megjelent az írd meg magad! szövegíró tankönyv vállalkozónak, amibe 336 oldalnyi tömény okosságot írtam bele a szövegírásról, vásárlói pszichológiából, vállalkozásról, tartalommarketingről, értékesítésről…
3 egyszerű módszer a tesztelésre:
- A/B teszt vagy split teszt:
Készíts legalább 2 verziót,és intézd úgy a dolgot, hogy mindkettő nagyjából azonos forgalmat kapjon. - Hőtérképes elemzés, klikkelések nyomon követése & egyéb hardcore tesztek
Professzionális tesztek, amikkel gyakorlatilag mindent megtudhatsz a látogatóidról. 3. - A klasszikus “teszt”:
Google Analytics
Nem csak egy módszert használhatsz, sőt! Minél többet tudsz meg a látogatóidról, annál jobbak lesznek a konverzióid!
Ez a videó csak egy kivonat, a teljes bejegyzést itt olvashatod: